CGT guanya les eleccions sindicals en diverses empreses valencianes on presentava llista per primera vegada
dimarts 2 de gener de 2007
Darrer afegit: dimarts 2 de gener de 2007Greenmed, Hermanos Rogu, Cementos Vinalopó o Industrias Lácteas de València són companyies on CGT ha presentat candidatures per primera vegada i, a més, ha aconseguit obtindre més vots que la resta de sindicats.
La Confederació General del Treball es consolida com a alternativa sindical. Prova d’això són els últims resultats electorals en el sector de la indústria (metall i alimentació) on el sindicat ha aconseguit convertir-se en majoritari gràcies al suport de centenars de treballadors.
CGT ha presentat per primera vegada en el mes de desembre candidatures en Hermanos Rogu, Lácteas Valencianas, Cementos Vinalopó i Greenmed. I els resultats electorals s’han decantat per un sindicalisme de classe, combatiu i defensor dels interessos dels treballadors.
En Greenmed de Sollana (empresa dedicada a la comercialització de cítrics), CGT ha aconseguit 6 delegats amb el que el nou Comité d’Empresa queda conformat per 6 representants de CGT, altres 6 de UGT i 5 de CCOO. Greenmed compta amb una plantilla de 600 treballadors.
Industrias Lácteas de València, productora de l’orxata Chufi entre altres, compta, després de la celebració dels comicis sindicals, amb 4 delegats de CGT, 3 de CCOO i 2 de UGT. Mentres que en Hermanos Rogu S.L., fabricant de làmpares, CGT té 3 dels 5 representants sindicals. Finalment, 1 dels quatre delegats de Ciments Vinalopó és de CGT.
Gabinet de Premsa CGT-PV
València, 2 gener del 2007

2 de gener de 2007
