Els treballadors de Correus es concentraran el 30 de juny per la represa de les negociacions i la convocatòria d’un referèndum

dijous 29 de juny de 2006

Darrer afegit: dijous 29 de juny de 2006

El passat 19 de juny, la Direcció va plasmar el suport incondicional dels seus sindicats més afins, CCOO i CSIF, per mitjà de la firma d’una nova regulació interna per a tots els treballadors de Correus, que modificarà salari i condicions laborals. Els textos firmats són un nou Estatut de Personal Funcionari, el II Conveni Col·lectiu per al personal laboral i un Acord General.

Estos textos suposen retalls i descomptes en les retribucions, desregulació de drets i plantilles, augment de la mobilitat funcional i intercentres, de la precarietat, repressió cap a les persones malaltes i majors facilitats per a l’acomiadament.

Per a fer front a esta situació, el divendres 30 de juny els sindicats CGT, UGT, S. Libre i CIG, han convocat concentracions de treballadors en la porta de tots els centres de Correus de tot l’Estat durant els 20 minuts de l’entrepà.

  Castelló: de 9h a 9h20. A les 10h concentració davant la Jefatura Provincial de Castelló (Avda. Rey Don Jaime).
  València: CGT ha convocat dos hores de concentració pel matí i la vesprada De 9h30 a 11h30 i de 16h30 a 18h30.
  Alicante: de 9h30 a 9h50.

La Confederació General del Treball planteja la necessitat de mobilitzar-se per a modificar els acords ja firmats. És imprescindible la reobertura de les Meses de Negociació i la convocatòria d’un Referèndum.

CGT-Sindicato Federal de Correus i Telègrafs Gabinet de Premsa CGT-PV 29 juny del 2006