Concentració per la lluita del poble palestí
IV aniversari de la 2ª Intifada
Front al Consolat dels EUA, (carrer Dr. Romagosa, 1), dimarts 28 a les 20 h.
dilluns 27 de setembre de 2004
Darrer afegit: dilluns 27 de setembre de 2004
Per la fi de l’ocupacio, que es complisquen les resolucions de l’ONU.
- Recolzem la Lluita del Poble Palestí, enderroquem El Mur.
Convoquen: Comunidad Palestina, Mov.Solidaridad Internacional, ACSUD-PV, SOdePAU-PV, MRG-Valencia, Asoc. Jose Marti, Espai Alternatiu,
Intersindical Valenciana, CC.OO.PV, CGT, EUPV, ERPV, Esquerra Valenciana, Plataforma de Solidaritat amb l’Iraq, Ca Revolta, Palestina Lliure,...
LLIBERTAT PER A PALESTINA. VISCA L’INTIFADA!!!
Nosaltres, societat civil valenciana celebrem el IV Aniversari de l’alçament popular palestí envers l’ocupació israeliana. El 28 de setembre de 2000 esclatà la segona Intifada arran de la provocació del cap del govern israelià Ariel Sharon a la Mesquita d’Alaqsa.
Sumem-nos a la resistència civil palestina i fem nostres les seues legítimes reivindicacions d’alliberament nacional i social des de fa 56 anys.
Cridem a Nacions Unides i els governs occidentals a l’exercici de la pressió diplomàtica i econòmica sobre l’Estat d’Israel i la immediata suspensió de l’acord preferent de comerç entre la UE e Israel.
Exigim a l’estat d’Israel la fi del terrorisme d’Estat contra la societat palestina, l’enderrocament del mur de l’apartheid, condemnat pel Tribunal Internacional de La Haya i la implementació de la legislació internacional sobre Drets Humans, el IV Conveni de Ginebra i les resolucions de Nacions Unides.
Demanem a les nostres institucions democràtiques una condemna pública i unànime a la política d’ocupació i extermini del poble palestí.
Recolzem la vaga de fam del mes d’agost de 4.500 presos i preses polítics palestins a les presons israelianes, detinguts la major part sense càrrecs ni judici baix la llei militar israeliana en condicions infrahumanes, sotmesos a tot tipus de vexacions i tortures.
Recordem a totes i cadascuna de les víctimes palestines; als 3.400 assassinats per les forces d’ocupació -630 nens i nenes, 240 dones, 680 estudiants universitaris, 31 membres dels equips mèdics, 9 periodistes, 45 a mans dels colons- i també als més de 40.900 ferits, i a les 62.890 famílies amb els habitatges enderrocats i devastats, i als 287.000 treballadors palestins aturats a Palestina, i als explotats a Israel també, als 531 grangers que han vist la seua granja bombardejada, i als milers d’agricultors als qui han furtat les seues terres de cultiu i han arrancat les oliveres, símbol i font de vida, i al 31% de la població palestina, que malviu per baix de l’umbral de la pobresa, i a tots i cadascun dels xiquets i xiquetes palestins, que no tenen on jugar... futurs activistes de la intifada palestina, si ningú atura aquesta bogeria.
Per tant com a ciutadans i ciutadanes, ens solidaritzem amb l’heroica resistència palestina; mirall de les nostres lluites socials. Visca l’Intifada!

