LA CGT ES MANIFESTA ENFRONT DEL CONSOLAT DE MARROC CONTRA LA REPRESSIÓ POLÍTICA I SINDICAL
dimecres 31 d'octubre de 2007
Més d’una trentena de persones es van concentrar en la vesprada d’ahir, a partir de les 19´30, a les portes del Consolat del Marroc a València en senyal de protesta contra la repressió política i sindical del país veí.
L’acte va incloure també l’enviament d’una carta per fax al Cònsol del Marroc davant de la reiterada negativa d’este a rebre els representants de CGT en diverses ocasions. En la missiva es feia referència als huit treballadors condemnats a diversos anys de presó per pronunciar consignes contra la monarquia del Marroc durant la celebració del dia de les treballadores i els treballadors el 1r de Maig.
A més de demanar l’alliberament immediat dels detinguts, la CGT va demanar el cessament de la repressió contra les manifestacions populars i la posada en llibertat de tots els detinguts en estes accions. I finalment, va exigir respecte a les llibertats d’associació, expressió i manifestació.
La concentració en el carrer de la Paz s’enquadra en la sèrie de mobilitzacions que està realitzant la Confederació General del Treball durant estos dies enfront dels distints consolats i ambaixades del Marroc per tota. L’arrel de les dites accions es troba dins dels acords presos en la trobada internacional d’àmbit euromaghrebí celebrat a Màlaga els dies 28, 29 i 30 de setembre, al qual van assistir organitzacions de diferents països, tant de la vora Sud com de la vora Nord del Mediterrani.
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
|






