La Confederació General del Treball (CGT) ha participat aquest diumenge de l’onzena manifestació convocada per a exigir la dimissió de Carlos Mazón, conformant un “bloc roig-i-negre i combatiu” en la marxa que eixia des de la residència de Paiporta en la qual van morir 6 persones el passat 29 d’octubre.
La Confederació General del Treball (CGT) ha conformat un gran “bloc roig-i-negre i combatiu” en la marxa que aquest diumenge 28 de setembre ha eixit a les 18 hores des de la residència Savia de Paiporta, en la qual van morir 6 persones el passat 29 d’octubre, dins de l’onzena manifestació per a exigir la dimissió de Carlos Mazón com a president de la Generalitat Valenciana. En aquesta ocasió la manifestació ha comptat amb dues columnes, la que ha iniciat en el centre residencial Savia de Paiporta i la que ha començat a la mateixa hora des de La Rambleta, que es va convertir els dies posteriors a la barrancada en un centre de distribució del voluntariat i han confluït en el Pont de la Solidaritat, per on milers de valencians i valencianes van acudir a ajudar a les poblacions negades per la barrancada.
Des de CGT s’ha denunciat amb un gran ninot de Susana Camarero amb les mans tacades de sang, similar al ja habitual en les manifestacions de Carlos Mazón, “la negligent gestió de la vicepresidenta i consellera de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge de la Generalitat Valenciana, responsable de les residències que eixe dia va preferir anar-se a arreplegar un premi a complir amb les seues obligacions”. “Si l’avís haguera arribat quan i com devia els usuaris no hagueren estat en la planta baixa i no s’haurien ofegat” afirmen des de l’organització anarcosindicalista.
CGT també ha mostrat el seu “suport a les víctimes davant els atacs que han patit per part de Carlos Mazón aquesta última setmana en el debat sobre política general que ha tingut lloc en Les Corts”. També els anarcosindicalistes han denunciat “la suposada reconstrucció que estan fent des de les inundacions, els barracons en els centres educatius en els quals s’estan arribant a temperatures molt superiors als límits màxims establits en la legislació o la falta d’un pla d’emergències quan falta a penes un mes perquè es complisca l’aniversari de la DANA, tots els camins ens porten a Mazón Dimissió”.
CGT participa con un “bloque rojinegro y combativo” en la manifestación Mazón Dimisión
La Confederación General del Trabajo (CGT) ha participado este domingo de la undécima manifestación convocada para exigir la dimisión de Carlos Mazón, conformando un “bloque rojinegro y combativo” en la marcha que salía desde la residencia de Paiporta en la que fallecieron 6 personas el pasado 29 de octubre.
La Confederación General del Trabajo (CGT) ha conformado un gran “bloque rojinegro y combativo” en la marcha que este domingo 28 de septiembre ha salido a las 18 horas desde la residencia Savia de Paiporta, en la que fallecieron 6 personas el pasado 29 de octubre, dentro de la undécima manifestación para exigir la dimisión de Carlos Mazón como presidente de la Generalitat Valenciana. En esta ocasión la manifestación ha contado con dos columnas, la que iha iniciado en el centro residencial Savia de Paiporta y la que dado comienzo a la misma hora desde La Rambleta, que se convirtió los días posteriores a la barrancada en un centro de distribución del voluntariado y han confluido en el Puente de la Solidaridad, por donde miles de valencianos y valencianas acudieron a ayudar a las poblaciones anegadas por la barrancada.
Desde CGT se ha denunciado con un gran muñeco de Susana Camarero con las manos manchadas de sangre, similar al ya habitual en las manifestaciones de Carlos Mazón, “la negligente gestión de la vicepresidenta y consellera de Servicios Sociales, Igualdad y Vivienda de la Generalitat Valenciana, responsable de las residencias que ese día prefirió irse a recoger un premio a cumplir con sus obligaciones”. “Si el aviso hubiera llegado cuando y cómo debía los usuarios no hubieran estado en la planta baja y no se habrían ahogado” afirman desde la organización anarcosindicalista.
CGT también ha mostrado su “apoyo a las víctimas ante los ataques que han sufrido por parte de Carlos Mazón esta última semana en el debate sobre política general que ha tenido lugar en Le s Corts”. También los anarcosindicalistas han denunciado “la supuesta reconstrucción que están haciendo desde las inundaciones, los barracones en los centros educativos en los que se están alcanzando temperaturas muy superiores a los límites máximos establecidos en la legislación o la falta de un plan de emergencias cuando falta a penas un mes para que se cumpla el aniversario de la DANA, todos los caminos nos llevan a Mazón Dimisión”.