Hinobepa no respeta el convenio

Hinobepa, la empresa que gestiona la zona azul y los aparcamientos subterráneos municipales de Vinaròs, no respeta el convenio tal y como denuncia la Confederación General del Trabajo (CGT).

La Confederación General del Trabajo denuncia que la empresa Hinobepa, encargada de gestionar la zona azul y los aparcamientos subterráneos municipales de Vinaròs, no cumple con el convenio. Desde CGT denuncian retrasos en los pagos a los trabajadores que les ha llevado a cobrar este mes de noviembre únicamente la mitad de su salario, cuando según el convenio deberían haber cobrado la totalidad antes del día 3.

Según los trabajadores de Hinobepa “los incumplimientos por parte de la empresa van más allá y ésta ha procedido al despido de 3 trabajadores, uno ya readmitido después de haberlo denunciado sindicalmente, no cubren las bajas ni vacaciones de empleados, ni facilitan los uniformes adecuados a la normativa vigente, ni realizan las labores de mantenimiento de las instalaciones a las que se comprometieron”.

Desde CGT indican que “la dejadez por parte de la empresa, además del enfado de los trabajadores, ha llevado al malestar de los usuarios del servicio, algunos entendiendo que la responsabilidad es de la empresa, pero responsabilizando otros a los propios trabajadores”.

La organización anarcosindicalista ha convocado una concentración el próximo martes 1 de Diciembre, a las 12 horas, en la plaza Parroquial, donde se encuentra el Ayuntamiento “para denunciar la vulneración de los derechos laborales, la precariedad laboral y como Hinobepa no respeta el convenio”.

Hinobepa no respecta el conveni

Hinobepa, l’empresa que gestiona la zona blava i els aparcaments subterranis municipals de Vinaròs, no respecta el conveni tal com denuncia la Confederació General del Treball (CGT).

La Confederació General del Treball denuncia que l’empresa Hinobepa, encarregada de gestionar la zona blava i els aparcaments subterranis municipals de Vinaròs, no compleix amb el conveni. Des de CGT denuncien retards en els pagaments als treballadors que els ha portat a cobrar aquest mes de novembre únicament la meitat del seu salari, quan segons el conveni haurien d’haver cobrat la totalitat abans del dia 3.

Segons els treballadors de Hinobepa “els incompliments per part de l’empresa van més enllà i aquesta ha procedit a l’acomiadament de 3 treballadors, un ja readmés després d’haver-ho denunciat sindicalment, no cobreixen les baixes ni vacances d’empleats, ni faciliten els uniformes adequats a la normativa vigent, ni realitzen les labors de manteniment de les instal·lacions a les quals es van comprometre”.

Des de CGT indiquen que “la deixadesa per part de l’empresa, a més de l’enuig dels treballadors, ha portat al malestar dels usuaris del servei, alguns entenent que la responsabilitat és de l’empresa, però responsabilitzant uns altres als propis treballadors”.

L’organització anarcosindicalista ha convocat una concentració dimarts que ve 1 de Desembre, a les 12 hores, en la plaça Parroquial, on es troba l’Ajuntament “per a denunciar la vulneració dels drets laborals, la precarietat laboral i com Hinobepa no respecta el conveni”.