Ismael Furió: “La classe treballadora és imprescindible, és el motor de la nostra societat”

0

Ismael Furió, secretari general de la Confederació General del Treball del País Valencià i Murcia, va participar el divendres passat en el programa “La qüestió” en el qual va valorar la situació que està travessant la classe treballadora.


El divendres 1 de Maig, el programa “La qüestió”, de la televisió pública valenciana “À punt”, va dedicar el seu espai a analitzar i reflexionar sobre l’entorn laboral que es troben els treballadors i treballadores després de l’estat d’alarma decretat arran de la pandèmia sanitària provocada pel COVID-19. Entre les persones convidades al programa es trobava el secretari general de la Confederació General del Treball del País Valencià i Murcia, Ismael Furió, qui va començar qualificant la proposta d’Ingrés mínim vital com “un bon pas avant, encara que no arriba ni des de lluny al que s’hauria d’implantar”.

El secretari general de CGT País Valencià i Murcia va tindre paraules per a demanar que no s’oblide el paper que han jugat professionals com a infermeres, auxiliars d’infermeria, empleades domèstiques que fins hui “no han sigut reconegudes, sinó infravalorades per la societat”, la majoria d’aquestes professions “exercides per dones que tornen a emportar-se la pitjor part”. Ismael Furió va aprofitar per a recordar la campanya que manté l’organització anarcosindicalista defensant “els valors dels serveis públics com a part essencial de la nostra societat” i va remarcar que aquesta crisi ha posat de manifest que “la classe treballadora és imprescindible, és el motor de la nostra societat”.

Ismael Furió també va tindre paraules recordant que de la crisi de 2008 es va eixir empitjorant i precaritzant les condicions laborals de la classe treballadora i amb retallades de llibertats com les lleis mordassa, per la qual cosa el secretari general de CGT al País Valencià i Múrcia va concloure la seua intervenció afirmant que “és treball de la societat donar-li la volta a aquesta situació” perquè aquesta crisi no la tornen a pagar els qui ja van pagar l’anterior.

Ismael Furió: “La clase trabajadora es imprescindible, es el motor de nuestra sociedad”

Ismael Furió, secretario general de la Confederación General del Trabajo del País Valenciano y Murcia, participó el viernes pasado en el programa “La qüestió” en el que valoró la situación que está atravesando la clase trabajadora.

El viernes 1 de Mayo, el programa “La qüestió”, de la televisión pública valenciana “À punt”, dedicó su espacio a analizar y reflexionar sobre el entorno laboral que se encuentran los trabajadores y trabajadoras después del estado de alarma decretado a raíz de la pandemia sanitaria provocada por el COVID-19. Entre las personas invitadas al programa se encontraba el secretario general de la Confederación General del Trabajo del País Valenciano y Murcia, Ismael Furió, quien comenzó calificando la propuesta de Ingreso mínimo vital como “un buen paso adelante, aunque no llega ni de lejos a lo que se debería de implantar”.

El secretario general de CGT País Valenciano y Murcia tuvo palabras para pedir que no se olvide el papel que han jugado profesionales como enfermeras, auxiliares de enfermería, empleadas domésticas que hasta la fecha “no han sido reconocidas, sino infravaloradas por la sociedad”, la mayoría de estas profesiones “ejercidas por mujeres que vuelven a llevarse la peor parte”. Ismael Furió aprovechó para recordar la campaña que mantiene la organización anarcosindicalista defendiendo “los valores de los servicios públicos como parte esencial de nuestra sociedad” y remarcó que esta crisis ha puesto de manifiesto que “la clase trabajadora es imprescindible, es el motor de nuestra sociedad”.

Ismael Furió también tuvo palabras recordando que de la crisis de 2008 se salió empeorando y precarizando las condiciones laborales de la clase trabajadora y con recortes de libertades como las leyes mordaza, por lo que el secretario general de CGT en el País Valenciano y Murcia concluyó su intervención afirmando que “es trabajo de la sociedad darle la vuelta a esta situación” para que esta crisis no la vuelvan a pagar quienes ya pagaron la anterior.

Dejar una respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.