CGT llança un vídeo per a recordar l’espoli de Ràdio Televisió Valenciana (RTVV) davant l’inici de les emissions de À Punt

1300 milions d’euros van desaparèixer en l’antiga RTVV. Solament CGT està investigant la corrupció que durant anys es va desenvolupar en aquest canal públic

La Confederació General del Treball en el País Valencià (CGT-PV) ha elaborat un vídeo a 48 hores que comencen les emissions de la “nova” televisió pública valenciana À Punt per a denunciar i recordar que, després de l’apagada de Canal Nou en 2013 i després de conèixer-se l’existència d’un forat de més d’1.300 milions d’euros, els seus responsables encara no han pagat per aquest desfalc.

Segons l’organització anarcosindicalista, el tancament de Ràdio Televisió Valenciana (RTVV) va suposar la pèrdua de més de 1600 llocs de treball després d’un ERO que el Tribunal Suprem va resoldre el passat mes de gener al·legant que era vàlid i s’ “ajustava a dret”. En aquest sentit, ha sigut CGT la que ha portat l’assumpte fins a Estrasburg perquè torne a revisar-se aquest cas per considerar que va haver-hi vulneració dels drets fonamentals dels treballadors i les treballadores.

CGT també ha recordat que l’espoli de RTVV va asseure en la banqueta en 2014 als exdirectors d’aquest mitjà de comunicació públic, acusats d’ “apropiació indeguda, administració deslleial i malversació de cabals”. No obstant açò, i com és costum en l’Estat espanyol en tot quant concerneix als serveis públics de la ciutadania, els diners desapareixen, la justícia no resol res i la classe obrera és la que continua pagant les conseqüències dels expoliadors i vividors d’allò públic.

En aquest sentit, CGT ha recalcat que a cap formació política sembla importar-li massa el parador d’aqueixos 1.300 milions d’euros que van desaparèixer del canal públic.

CGT ha manifestat que des d’aquest sindicat es continuarà barallant contra l’oblit del maltractament i el sofriment causat als milers de treballadors i treballadores de Ràdio Televisió Valenciana durant anys.

Secretaria de Comunicació CGT-PV

València a 8 de Juny del 2018

Nota de prensa / Castellano

1300 millones de euros desaparecieron en la antigua RTVV. Solo CGT está investigando la corrupción que durante años se desarrolló en este canal público

La Confederación General del Trabajo en el País Valencià (CGT-PV) ha elaborado un vídeo a 48 horas de que comiencen las emisiones de la “nueva” televisión pública valenciana À Punt para denunciar y recordar que, tras el apagón de Canal Nou en 2013 y tras conocerse la existencia de un agujero de más de 1.300 millones de euros, sus responsables todavía no han pagado por este desfalco.

Según la organización anarcosindicalista, el cierre de Radio Televisión Valenciana (RTVV) supuso la pérdida de más de 1600 puestos de trabajo tras un ERE que el Tribunal Supremo resolvió el pasado mes de enero alegando que era válido y se “ajustaba a derecho”. En este sentido, ha sido CGT la que ha llevado el asunto hasta Estrasburgo para que vuelva a revisarse este caso por considerar que hubo vulneración de los derechos fundamentales de los trabajadores y las trabajadoras.

CGT también ha recordado que el expolio de RTVV sentó en el banquillo en 2014 a los ex directores de este medio de comunicación público, acusados de “apropiación indebida, administración desleal y malversación de caudales”. Sin embargo, y como viene siendo costumbre en el Estado español en todo cuanto atañe a los servicios públicos de la ciudadanía, el dinero desaparece, la justicia no resuelve nada y la clase obrera es la que continúa pagando las consecuencias de los expoliadores y vividores de lo público.

En este sentido, CGT ha recalcado que a ninguna formación política parece importarle demasiado el paradero de esos 1.300 millones de euros que desaparecieron del canal público.

CGT ha manifestado que desde este sindicato se va a continuar peleando contra el olvido del maltrato y el sufrimiento causado a los miles de trabajadores y trabajadoras de Radio Televisión Valenciana durante años.

Secretaría de Comunicación CGT-PV

Valencia a 8 de Junio del 2018