[CGT-València] Solidaritat versus repressió

CGT València contra la repressió i violència del Govern, i en suport a les persones treballadores de Catalunya. 3 d’octubre – ens mobilitzem

València, 2 d’octubre de 2017

La vergonyosa actuació del Govern de l’Estat Español sobre la població catalana mereix la resposta solidària de totes les persones treballadores.

Al marge de banderes i nacionalismes diversos, no podem mantenir una actitud aliena al que ha sigut la pràctica utilització de les forces d’ordre públic com si d’un exèrcit d’ocupació es tractara.

Forces la violència què s’han encebat contra una població civil, que de forma pacífica estava realitzant un acte col·lectiu de manifestar la voluntat de poder decidir, simplement de votar.

Colps, espentes, porres, bales de goma, gasos lacrimogens, usats sobre persones pacífiques, que alçaven les mans. Ancians, joves i xiquets maltractats sota el paraigua d’una legalitat tramposa.

844 persones ferides són mostra de la magnitud de la violència emprada, de l’actuació policial, qualificada com a “proporcional” pel Govern, en una constatació del respecte que té als ciutadans d’aquest país.

Les persones militants de la Confederació hem de fer un pas al capdavant contra aquests fets, contra la repressió i la violència d’estat, i en solidaritat amb les nostres germanes i germans catalans.

El dimarts 3 d’octubre, CGT ha convocat, al costat d’altres organitzacions, vaga General a Catalunya, i en tot el territori mobilitzacions de suport.

Nosaltres, aqueix dia, estarem davant de la delegació del govern en la ciutat de València, a les 19 h.

Us esperem

Salut i solidaritat

Secretariat Permanent

CGT VALÈNCIA

SOLIDARIDAD versus REPRESIÓN

CGT Valencia contra la represión y violencia del Gobierno, y en apoyo a las personas trabajadoras de Cataluña. 3 de octubre – nos movilizamos

Valencia, 2 de octubre de 2017

La vergonzosa actuación del Gobierno del Estado Español sobre la población catalana merece la respuesta solidaria de todas las personas trabajadoras.

Al margen de banderas y nacionalismos diversos, no podemos mantener una actitud ajena a lo que ha sido la práctica utilización de las fuerzas de orden público como si de un ejército de ocupación se tratara.

Fuerzas cuya violencia se ha cebado contra una población civil, que de forma pacífica estaba realizando un acto colectivo de manifestar la voluntad de poder decidir, simplemente de votar.

Golpes, empujones, porras, balas de goma, gases lacrimógenos, usados sobre personas pacíficas, que alzaban las manos. Ancianos, jóvenes y niños maltratados bajo el paraguas de una legalidad tramposa.

844 personas heridas son muestra de la magnitud de la violencia empleada, de la actuación policial, calificada como “proporcional” por el Gobierno, en una constatación del respeto que tiene a los ciudadanos de este país.

Las personas militantes de la Confederación debemos dar un paso al frente contra estos hechos, contra la represión y la violencia de estado, y en solidaridad con nuestras hermanas y hermanos catalanes.

El martes 3 de octubre, CGT ha convocado, junto a otras organizaciones, huelga General en Cataluña, y en todo el territorio movilizaciones de apoyo.

Nosotras , ese día, estaremos frente a la delegación del gobierno en la ciudad de Valencia, a las 19 h.

Os esperamos

Salud y solidaridad