CGT Castelló pide apoyo económico para Ángel Blasco

La Confederación General del Trabajo (CGT) de Castelló pide apoyo económico para Ángel Blasco condenado a 6 meses de prisión y a una sanción de 900 euros por delito de odio.

Ángel Blasco, vecino de La Vall d’Uixó y afiliado a CGT, ha sido condenado a seis meses de prisión y la sanción de 900 euros por un delito de odio, en una sentencia calificada como “injusta por unos videos y textos amparados en la libertad de expresión” tal y como explica el mismo Ángel que el pasado mes de junio se enfrentó a un proceso penal, acusado de incitación al odio y maltrato animal, por el que le pedían 6 años de prisión y 14.400 euros de fianza “por unos videos satíricos que critican el sistema social, económico y político” añade.

El grupo de apoyo a Ángel Blasco Giménez, La sátira no es delito, del que forma parte CGT, demanda la absolución de Ángel que “no tiene ingresos, ni recursos, ni ayudas sociales, por ello la mejor solidaridad es la ayuda económica para afrontar el recurso” indican desde la organización anarcosindicalista. “Cualquier ayuda es buena y bienvenida en el número de cuenta de la caja de resistencia: ES09 3159 0046 4623 4045 5522, especificando que es en apoyo a Ángel Blasco” animan desde CGT que se muestran “firmes en la defensa del compañero y la libertad de expresión”.

CGT Castelló demana suport econòmic per a Ángel Blasco

La Confederació General del Treball (CGT) de Castelló demana suport econòmic per a Ángel Blasco condemnat a 6 mesos de presó i a una sanció de 900 euros per delicte d’odi.

Ángel Blasco, veí de la Vall d’Uixó i afiliat a CGT, ha sigut condemnat a sis mesos de presó i la sanció de 900 euros per un delicte d’odi, en una sentència qualificada com a “injusta per uns vídeos i textos emparats en la llibertat d’expressió” tal com explica el mateix Àngel que el mes de juny passat es va enfrontar a un procés penal, acusat d’incitació a l’odi i maltracte animal, pel qual li demanaven 6 anys de presó i 14.400 euros de fiança “per uns vídeos satírics que critiquen el sistema social, econòmic i polític” afig.

El grup de suport a Ángel Blasco Giménez, La sàtira no és delicte, del qual forma part CGT, demanda l’absolució d’Ángel que “no té ingressos, ni recursos, ni ajudes socials, per això la millor solidaritat és l’ajuda econòmica per a afrontar el recurs” indiquen des de l’organització anarcosindicalista. “Qualsevol ajuda és bona i benvinguda en el número de compte de la caixa de resistència: ES09 3159 0046 4623 4045 5522, especificant que és en suport a Ángel Blasco” animen des de CGT que es mostren “fermes en la defensa del company i la llibertat d’expressió”.