CGT condemna l’actuació policial en la visita de Felipe VI a l’UJI

La Confederació General del Treball (CGT) condemna l’actuació policial en la visita de Felipe VI a la Universitat Jaume I amb motiu d’una reunió amb la patronal empresarial.

En la visita del rei Felipe VI a la Universitat Jaume I, amb motiu d’una reunió de la patronal dels empresaris, la policia ha carregat contra els joves que es manifestaven en contra del rei “per a impedir que es vera el rebuig a la monarquia, una institució que va emparellada amb la corrupció i amb un clar dèficit democràtic que pateix l’Estat español” indica CGT.

Segons denuncia CGT “l’actitud de la policia ha sigut netament partidista, deixant passar a la claca del rei, aquells que portaven banderes espanyoles, i impedint l’apropament al jovent que volia manifestar pacíficament la seua protesta”.

La carrega policial s’hi ha saldat amb 2 joves detingudes, 40 manifestants agredides i més de 50 identificades.

CGT manifesta el seu suport a totes eixes persones, detingudes, ferides i identificades i posa a disposició el sindicat per qualsevol actuació de defensa que es decidisca.

CGT fa responsable de l’actuació policial, per un costat, a la rectora de l’UJI, Eva Alcón Soler, per  permetre que la policia ocupara intimidatòriament el campus, i per altre a la subdelegada del Govern, Soledad Inmaculada Ten Bachero.

Recorda el sindicat que fa pocs dies, el Primer de maig, la manifestació de CGT va patir un encapsulament policial intimidatori “sembla que la subdelegada s’extralimita en les seues funcions policials, per la qual cosa demanem la seua dimissió”.

CGT condena la actuación policial en la visita de Felipe VI a la UJI

La Confederación General del Trabajo (CGT) condena la actuación policial en la visita de Felipe VI ala Universitat Jaume I con motivo de una reunión con la patronal empresarial.

En la visita del rey Felipe VI a la Universitat Jaume I, con motivo de una reunión de la patronal de los empresarios, la policía ha cargado contra los jóvenes que se manifestaban en contra del rey “para impedir que se viera el rechazo a la monarquía, una institución que va emparejada a la corrupción y con un claro déficit democrático que sufre el Estado español” indica CGT.

Según denuncia CGT “la actitud de la policía ha sido totalmente partidista, dejando pasar a la claque del rey, aquellos que llevaban banderas españolas, e impidiendo el acercamiento a la juventud que quería manifestar pacíficamente su protesta”.

La carga policial se ha saldado con 2 jóvenes detenidas, 40 manifestantes agredidas y más de 50 identificadas.

CGT manifiesta su apoyo a todas esas personas, detenidas, heridas e identificadas y pone a disposición el sindicato por cualquier actuación de defensa que se decida.

CGT hace responsable de la actuación policial, por un lado, a la rectora de la UJI, Eva Alcón Soler, por permitir que la policía ocupara intimidatoriamente el campus, y por otro a la subdelegada del Gobierno, Soledad Inmaculada Ten Bachero.

Recuerda el sindicato que hace pocos días, el Primero de mayo, la manifestación de CGT sufrió un encapsulamiento policial intimidatorio “parece que la subdelegada se extralimita en sus funciones policiales, por lo cual pedimos su dimisión”.

Actuació policial en la visita de Felipe VI a l’UJI. N.Jovani